10 powodów braku sprzedaży

Brak sprzedaży w firmie ?

10 powodów, dlaczego jest brak sprzedaży w firmie by KRISOFF

Pomagam zwiększać zyski za pomocą budowania marketingu i sprzedaży w prawidłowy sposób i zaplanowany sposób , krok po kroku i optymalizacji tego.

Przez cały proces Ty i Twój zespół przechodzicie razem ze mną czyli zdobywacie wiedzę i edukujecie “na własność” , aby wasz sukces nie był uzależniony od firmy zewnętrznej !!!

Więc jak to jest z tymi powodami braku sprzedaży w firmie ?

Myślałeś, że wystarczy mieć firmę, aby klienci do niej się pchali drzwiami i oknami ? Niestety to tak nie działa.

A może miałeś tak, że otworzyłeś firmę , było dużo klientów, ale z miesiąca na miesiąc sprzedaż spada ?

Powiem ci tak , podczas audytu można zweryfikować z jakiego powodu to się dzieje i co można poprawić , aby znowu zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie !!! Zajrzyj tutaj audyt poszukiwania zysków dla firm .

Brak sprzedaży w firmie z czego to wynika ?

  1. POWÓD. Bo Nikt o tobie nie wie – jesteś , ale dobrze się ukrywasz, zachowujesz się jakbyś się bawił w chowanego, ty wiesz gdzie jesteś, ale ten kto ciebie szuka tego nie wie 🙁
  1. POWÓD. Klienci wiedzą o Tobie, ale to co oferujesz nie jest im zupełnie potrzebne i nie kupią nawet z 5% wartości – np moje OSUSZANIE PO ZALANIU lub ZABEZPIECZENIE ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH PRZED SZKODNIKAMI.
  2. POWÓD. Klienci wiedzą o Tobie, ale nie rozumieją jak to co oferujesz mogłoby zmienić ich życie i co dzięki temu mogli by mieć – np jak moje DORADZTWO w marketingu i sprzedaży 🙂 ułatwiło by im funkcjonowanie i stabilność na rynku , spowodowało, że się wyróżnią z pozostałych firm na rynku , a dzięki temu będzie można spokojniej funkcjonować i osiągać cele.
  1. POWÓD. Klienci wie o Tobie, to co oferujesz jest fajne i mu się podoba, to co oferujesz mogłoby mu się przydać, ale nie jest to dla nich niezbędne do życia codziennego – np oklejanie folią aut, ręcznie robione meble dębowe, itd
  1. POWÓD. Klient wie o Tobie ma potrzebę posiadania tego co oferujesz, ale nie kupi od Ciebie i Twojej firmy, BO CIĘ NIE LUBI – 🙂 i nie będzie dorabiał hu..a , woli przepłacić u kogoś niż dać zarobić dla Ciebie !!!
  1. POWÓD. Klient wie o Tobie, wie jak to co masz może mu pomóc usunąć jego problemy i poprawić jakość życia, ale ma lęki i obawy przed zrobieniem pierwszego kroku – DORADZTWO w marketingu i sprzedaży 🙂 – wstyd, obawa, lęk, dyskomfort przed poproszeniem o poprawę kondycji firmy.
  1. POWÓD. Klient wie o Tobie, przychodzi do ciebie, ale nie umiesz mu sprzedać – przychodzą klienci , masz to czego potrzebują , ale nie kupują i odchodzą , bo robicie sprzedaż na czuja i wydaje Misię, bo nie macie procesu sprzedaży pod swoją firmę i każdy robi co uważa za słuszne
  1. POWÓD. Klient wie o Tobie i Twojej firmie, przychodzi do niej, ale ty nie masz tego co on potrzebuje i ty na siłę chcesz mu sprzedać coś co ty masz, a nie to czego klient potrzebuje
  1. POWÓD. Klient wie o Twojej firmie, chce mieć to co oferujesz, ale nie ma na to budżetu więc nie kupuje – ma przeznaczone np 200zł na pozyskiwanie klientów, chce pilnie zlecić taką usługę, bo z powodu braku klientów nie zarabia, a nawet traci, bo są koszty, ale nie możesz kupić tej usług, bo koszty zaczynają się od 2000zł netto miesięcznie.
  2. POWÓD. Klient wie o Tobie , ale Ty masz to samo co oferują wszyscy w waszej branży, wyglądasz tak samo jak reszta branży, niczym się nie wyróżniasz i masz jeszcze drożej niż wszyscy – WIEC DLACZEGO MAJĄ KUPIĆ OD CIEBIE ?

Co odpowiada za brak sprzedaży ?

Jeżeli nie masz w ofercie czegoś na co jest większe zapotrzebowanie na rynku niż dostępność na rynku , to za brak sprzedaży będzie odpowiadała strategia, a raczej jej brak.

Brak strategi to brak planowania drogi do celu i takie dryfowanie na rynku i skazanie firmy na przypadek, nie wiesz co, nie wiesz gdzie, nie wiesz jak .

PAMIĘTAJ !!! SAMO BYCIE NA RYNKU NIE WYSTARCZY, aby odnieść sukces w biznesie !

Żeby wiedzieć u Ciebie co się dzieje to warto by było zrobić audyt.

Jeżeli potrzebujesz audytu , doradztwa i pomocy w budowaniu strategii marketingu i sprzedaży to zapraszam do mnie na bezpłatną konsultację i ustalimy co i jak można zrobić , aby pomóc w Twojej sytuacji.

Dzwoń 🙂 789270887 lub napisz [email protected]