Klient w firmie

KLIENT – jego niezwykła postać i po co go obsługiwać :).

Zastanawiałeś się kiedyś świadomie po co dla przedsiębiorstwa jest klienta? Nieświadomie to pewnie oczywiste.

Wiesz kto i co powinno być zawsze najważniejsze dla firm ?

Klient !

Oczywiście nie każdy klient do nas pasuje , nie każdy ma budżet na nasze rozwiązania i doskonale to rozumiem 🙂 .

Nie z każdym klientem chcemy pracować . Niektórych klientów lepiej oddać dla konkurencji niech oni się męczą , ale nie oto dla mnie chodzi 🙂 .

Czemu klient jest tak ważny dla firmy ?

Wszystko zaczyna się od klienta .

Bez niego żaden dział w firmie jest nie potrzebny .

Bez niego nie potrzebujesz robić zamówień , produkować produktów , bo nie masz dla kogo produkować .

Bez klientów nie ma po co szukać pracowników , bo po co mają siedzieć w firmie lub produkować “coś ” jak nie ma dla kogo sprzedać .

Bez klientów nie potrzeba menagerów , dyrektorów i innych liderów , bo nie będzie kim zarządzać i dla kogo .

Bez klienta nie ma co optymalizować kosztów , bo nie będzie sprzedaży i przychodów , więc nie będzie czego optymalizować .

Bez klienta firma nie ma po co istnieć .

Bez klienta nie ma Twojej firmy .

Dlatego, jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę to zadbaj o pozyskiwanie klientów i ich obsługę, bo to oni są paliwem dla Twojej firmy, bo bez tego paliwa firma nie pojedzie 🙂 .

Rozumiesz o co mi chodzi ?

Niestety większość firm jeszcze dalej ma myślenie , że wystarczy być na rynku , aby klient przychodził , albo zobaczymy co będzie .

Dzisiaj to nie to co kiedyś , że wystarczyło być , dzisiaj czasy się zmieniły , klient się zmienił , wymagania się zmieniły , powstało wiele alternatyw , a w związku z tym trzeba dobrze działać i rywalizować .

Chyba , że działasz w branży Beauty jesteś fryzjerem lub kosmetyczką , jesteś lekarzem lub fizjoterapeutą lub mechanikiem to prawdopodobnie Ciebie jeszcze to dzisiaj nie dotyczy :).

Jeżeli nie zaplanujesz strategi pozyskiwanie klientów , to oddajesz swój biznes w ręce przypadku, a przez to możesz duuuuużo stracić , a nawet doprowadzić do upadku firmy.

Działania firmy mają być zaplanowane , a nie wynikać z przypadku .

Zastanów się ile osób wie o Twojej firmie i o tym co oferujesz i jakie potrzeby zaspokajasz 🙂

Następnie – obsługa klienta .

Wiesz jak dobrze obsługiwać klienta ?

Wiesz po co w ogóle klient przychodzi do Ciebie ?

Skąd wiesz , że dobrze obsługujesz klienta ?

Skąd wiesz , że twoi pracownicy dobrze obsługują klientów?

Idealnych rozwiązań nie ma , ale są takie , które pozwolą popełniać mniej błędów i zwiększać skuteczność.

Jeżeli masz poukładaną obsługę i zadowalające wyniki to ok, ale jak jest coś nie tak to możemy to poprawić i podnieść umiejętności .

Chcesz wiedzieć jak dobrze obsłużyć klienta ?

Zadzwoń . Pomogę zbudować proces obsługi klienta w Twojej firmie.

Dziękuję za doczytanie 🙂

Chcesz wiedzieć jak pozyskiwać więcej klientów ?

Zadzwoń . Pomogę pozyskiwać klientów dla Twojej firmy.

Pamiętaj i podejmij właściwą decyzję , ponieważ przyszłość zależy od Twojego wyboru.


Masz może jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości ?
Weź skorzystaj BEZPŁATNIE z 30 minut konsultacji i przekonaj się czy mogę Ci pomóc .
Zadzwoń i porozmawiajmy o tym tel. 789 270 887 lub 789 333 534
Jedynie czym ryzykujesz to stratą 30 minut czasu , bo zyskać możesz.