KLIENT – jego niezwykła postać i po co go obsługiwać :).
Zastanawiałeś się kiedyś świadomie po co dla przedsiębiorstwa jest klienta? Nieświadomie to pewnie oczywiste.
Wiesz kto i co powinno być zawsze najważniejsze dla firm ?
Klient !
Oczywiście nie każdy klient do nas pasuje , nie każdy ma budżet na nasze rozwiązania i doskonale to rozumiem 🙂 .
Nie z każdym klientem chcemy pracować . Niektórych klientów lepiej oddać dla konkurencji niech oni się męczą , ale nie oto dla mnie chodzi 🙂 .
Czemu klient jest tak ważny dla firmy ?
Wszystko zaczyna się od klienta .
Bez niego żaden dział w firmie jest nie potrzebny .
Bez niego nie potrzebujesz robić zamówień , produkować produktów , bo nie masz dla kogo produkować .
Bez klientów nie ma po co szukać pracowników , bo po co mają siedzieć w firmie lub produkować “coś ” jak nie ma dla kogo sprzedać .
Bez klientów nie potrzeba menagerów , dyrektorów i innych liderów , bo nie będzie kim zarządzać i dla kogo .
Bez klienta nie ma co optymalizować kosztów , bo nie będzie sprzedaży i przychodów , więc nie będzie czego optymalizować .
Bez klienta firma nie ma po co istnieć .
Bez klienta nie ma Twojej firmy .
Dlatego, jeżeli chcesz rozwijać swoją firmę to zadbaj o pozyskiwanie klientów i ich obsługę, bo to oni są paliwem dla Twojej firmy, bo bez tego paliwa firma nie pojedzie 🙂 .
Rozumiesz o co mi chodzi ?
Niestety większość firm jeszcze dalej ma myślenie , że wystarczy być na rynku , aby klient przychodził , albo zobaczymy co będzie .
Dzisiaj to nie to co kiedyś , że wystarczyło być , dzisiaj czasy się zmieniły , klient się zmienił , wymagania się zmieniły , powstało wiele alternatyw , a w związku z tym trzeba dobrze działać i rywalizować .
Chyba , że działasz w branży Beauty jesteś fryzjerem lub kosmetyczką , jesteś lekarzem lub fizjoterapeutą lub mechanikiem to prawdopodobnie Ciebie jeszcze to dzisiaj nie dotyczy :).
Jeżeli nie zaplanujesz strategi pozyskiwanie klientów , to oddajesz swój biznes w ręce przypadku, a przez to możesz duuuuużo stracić , a nawet doprowadzić do upadku firmy.
Działania firmy mają być zaplanowane , a nie wynikać z przypadku .
Zastanów się ile osób wie o Twojej firmie i o tym co oferujesz i jakie potrzeby zaspokajasz 🙂
Następnie – obsługa klienta .
Wiesz jak dobrze obsługiwać klienta ?
Wiesz po co w ogóle klient przychodzi do Ciebie ?
Skąd wiesz , że dobrze obsługujesz klienta ?
Skąd wiesz , że twoi pracownicy dobrze obsługują klientów?
Idealnych rozwiązań nie ma , ale są takie , które pozwolą popełniać mniej błędów i zwiększać skuteczność.
Jeżeli masz poukładaną obsługę i zadowalające wyniki to ok, ale jak jest coś nie tak to możemy to poprawić i podnieść umiejętności .
Chcesz wiedzieć jak dobrze obsłużyć klienta ?
Zadzwoń . Pomogę zbudować proces obsługi klienta w Twojej firmie.
Dziękuję za doczytanie 🙂
Chcesz wiedzieć jak pozyskiwać więcej klientów ?
Zadzwoń . Pomogę pozyskiwać klientów dla Twojej firmy.
Pamiętaj i podejmij właściwą decyzję , ponieważ przyszłość zależy od Twojego wyboru.
Masz może jakieś dodatkowe pytania lub wątpliwości ?
Weź skorzystaj BEZPŁATNIE z 30 minut konsultacji i przekonaj się czy mogę Ci pomóc .
Zadzwoń i porozmawiajmy o tym tel. 789 270 887 lub 789 333 534
Jedynie czym ryzykujesz to stratą 30 minut czasu , bo zyskać możesz.