AUDYT zwiększania zysków

Czyli poszukiwanie CO dolega twojej firmie, że nie przynosi zysków?

Od prawie 20 lat działam w obsłudze klienta .

Od 2009 prowadzę własną działalność handlowo usługową w różnych branżach. Przez ten czas współpracuje głównie z kadrą zarządzającą czy jak chcesz to nazwij właściciele, prezesi, dyrektorzy, kierownicy, menagerowie .

Od końca 2021 roku pomagam zwiększać zyski w firmach poprzez optymalizację zasobów, budowanie i optymalizację procesów sprzedaży i marketingu .

Do dnia dzisiejszego mam kontakt z firmami, które robią od kilku do kilkudziesięciu milionów obrotu rocznie, ale zdarzają się i mniejsze co robią od 100-300tyś złotych obrotu rocznie.

NAJWAŻNIEJSZE, aby właściciel chciał zmiany na lepsze i znalazł na to budżet, oto cała filozofia do naszej współpracy.

Nie liczby a chęci , jeżeli je masz to razem sprzedamy każdy produkt 🙂 oczywiście pod warunkiem , że nie jest bublem i nie czyni on szkody.

Audyt jest taką inwentaryzacją przed rozpoczęciem współpracy z klientem. Jest to określenie stanu obecnego, aby było można określić stan docelowy – cel klienta.

PO CO JEST AUDYT W TWOJEJ FIRMIE ?

Celem tego audytu będzie znalezienie ograniczeń wzrostu zysków w Twojej firmie i określenie stanu obecnego, z którego będzie odbywał się START Strategii.

To nie będzie szukanie WINNEGO , bo nie o to tu chodzi , a szukanie przyczyn i okazji do zwiększa zysków.

Nie oceniajmy się, wyłączmy uprzedzenia , ja mam dobre intencję i tego oczekuję od Ciebie, naprawdę chcę pomóc i często to widać, że zależy mi bardziej niż dla Was, no taki jestem i bardzo się angażuje.

Nie mam problemów z EGO, mam dużo pokory jestem w miarę poukładany emocjonalnie 🙂 i nie będę się wymądrzał, bo moim/naszym wspólnym celem jest wspólnie znalezienie z wami potrzebnych rozwiązań dla Twojej firmy , a nie wytykanie błędów. Nie będziemy na takie zagrywki tracić czasu.

Pamiętaj nikt nie ma idealnie poukładanej firmy i nigdy nie będzie miał (ja też :), taka firma nie istnieje, zawsze coś można zrobić w niej inaczej, więcej, lepiej, szybciej, ale spróbujmy chociaż trochę się do tego zbliżyć proporcjonalnie do Twoich możliwości :).

Mamy poszukać :

  • co nie działa i co warto naprawić ,
  • co działa i co warto skalować ,
  • LUK w branży, które mogą wystrzelić Twój biznes 🙂
  • co w ogóle jest dla was bez sensu i trzeba zaprzestać tego robić, bo zamiast generować to zyski to generuje koszty

Taki audyt zewnętrzny jest narzędziem wspomagającym zwiększanie zysków w Twojej firmie.

Przeanalizujemy to jak pracujecie z klientem , jak działa wasz proces sprzedaż , jak wygląda wasz marketing i zasoby bez zaglądania w finanse !!!

To ustalenie czy ograniczenie są na zewnątrz np brak potrzeb na wasz produkt / usługę, sezonowość, itd czy wewnątrz firmy np. ukrywacie się przed klientem i utrudniacie mu zakup od Was 🙂

Nie jest to audyt książkowy, rozległy i z wieloma niepotrzebnymi rzeczami, rozpisany na kilka stron, którego miejsce jest w szufladzie u szefa, a prosty, który skupia się na znaczących sprawach dla wzrostu Twoich zysków.

Mamy poszukać tego czego potrzebuje Twoja firma, aby rosła i zwiększała zyski, co trzeba w niej zmienić, aby zyski rosły, co naprawić lub może jest coś co trzeba usunąć, bo to wam przeszkadza , aby firma mogła zwiększać zyski.

PO TAKIM AUDYCIE MAMY SZYBKĄ DIAGNOZĘ:

  • w małej firmie w ciągu nawet 8 godzin, można stwierdzić co ogranicza zwiększanie zysków w Twojej firmie.
  • w średniej firmie jest trochę więcej pracy i w ciągu 2-3 dni będziemy w stanie stwierdzić co was ogranicza, abyście mogli zarabiać więcej .

CO Z TEGO BĘDZIESZ MIAŁ ?

  • będziesz wiedział co zrobić, aby zwiększać zyski
  • poszukamy LUK i SZANS na zwiększanie zysków w Twojej branży

Najpierw popracujemy tym co masz dostępne w firmie, a dopiero potem poszukamy gdzie zainwestować pieniądze, aby zwiększać zyski.

NARZĘDZIA, KTÓRE MUSI MIEĆ FIRMA, ABY MOGŁA ROSNĄĆ TO :

  • budżet – są pieniądze, można kupić czas i delegować zadania
  • czas – każde działanie potrzebuje czasu
  • i osobę odpowiedzialną za wdrożenie – samo do końca się nie zrobi 🙂

Bez powyższych składników dobrego produktu nie będzie.

Taki AUDYT pozwoli także ustalić czas i koszty potrzebne , aby zacząć zarabiać więcej.

Ustalimy co jest dla Ciebie Pilne, co ważne, a co warto by było zrobić .

Po AUDYCIE będzie można zaplanować STRATEGIĘ FIRMY , STRATEGIĘ MARKETINGOWĄ oraz STRATEGIĘ SPRZEDAŻY.

Dlatego, jeżeli mogę ci jakoś pomóc w zwiększaniu zysków to zapraszam z chęcią dla Ciebie pomogę.

Zadzwoń na BEZPŁATNĄ konsultację

Tel. 789 270 887 i zobaczymy czy mogę pomóc dla Ciebie rozwiązać Twoją sytuację .

Konsultacja GRATIS

Ceny audytu już od 1500zł netto