Doradztwo w sprzedaży, konsultacje marketingowe, szkolenie sprzedażowe, warsztaty.
Przez kilka miesięcy prowadzenia konsultacji zauważyłem, że z samych konsultacji lub przeszkolenia klienta nic nie wynika, że najlepiej sprawdza się stałe doradztwo.
Dzięki stałemu nadzorowi klient się uczy i wdraża nowe umiejętności w swojej firmie.
Konsultacje, doradztwo, szkolenie jakie są różnice.
Konsultacja jednorazowa – pokaże Ci tylko drogę co robić.
Stałe doradztwo i konsultacje – to trening nowych umiejętności, to pokazanie drogi co i jak trzeba zrobić oraz:
- pomoc w jej pokonaniu
- nauka umiejętności z marketingu i sprzedaży oraz optymalizacji i negocjacji
- stały nadzór i pomoc we wdrożeniu zmian,
- troska nad Twoją firmą
- systematyczne analizy i ulepszanie tego co nie działa.
Konsultacje, a szkolenie dla firm, jaka różnica jest między szkoleniem, a konsultacją 1×1 ?
Szkolenie jest to w skrócie przedstawienie wiedzy teoretycznej co i jak zrobić. Osoba po szkoleniu oprócz teorii powinna zdobyć praktykę i umieć to zrobić.
Po szkoleniu powinna zdobyć nowe kompetencje i dostać nowe narzędzia potrzebne do ich wykonywania.
Niestety, przeważnie (wg klientów) takie szkolenie jest to jakaś lista działań przedstawiona w prezentacji i widzimisię osoby przeprowadzającej szkolenie – teoretyka, z których nic nie wynika, ponieważ pracownicy dalej nie wiedzą jak to robić.
Dlatego, często samo szkolenie to za mało, dobrze jak by było poparte jeszcze jakąś praktyką – warsztatami.
Konsultacja i doradztwo to takie warsztaty, skupiamy się tylko na Tobie i na Twoim problemie:
- jest to badanie twoich celów i potrzeb
- analiza problemu
- dyskusję / konsultacje
- poszukiwanie najlepszych rozwiązań dla Ciebie i Twojej sytuacji
- następnie to trenujemy, abyś mógł działać samodzielnie.
To tak jakby esencja szkolenia uzupełniona warsztatem 🙂
Żadne szkolenie nie da Ci tego co da konsultacja 1×1 w tym samym czasie.
Szkolenia ze sprzedaży i marketingu dla firm i ich pracowników są bardziej przedstawieniem ogólnym , wykładem na temat jakiegoś rozwiązania jakiejś sytuacji.
Niestety większość pracowników po szkoleniach nic nie wnosi do firmy, a pieniądze zainwestowane w szkolenie są przepalane.
Najlepsze zwroty z inwestycji mają konsultacje, warsztaty i stałe doradztwo.
Podczas konsultacji /doradztwa z marketingu i sprzedaży dla firm wykonujemy:
- analizujemy problem
- następnie szukamy rozwiązań
- rozważamy wady i zalety
- rozważamy jakie mogą być tego rezultaty
- pomagamy znaleźć sposoby jak wdrożyć rozwiązania
- rozpoczynamy próby wdrożenia
- po wdrożeniu następuje nadzór nad wdrożeniem i jego optymalizacja.
- testujemy różne rozwiązania
Żadne konsultacje i doradztwo z marketingu i sprzedaży dla firm nie będą skuteczne, jeżeli nie będziesz gotowy na zmiany i nie nie będzie w firmie kogoś kto poświęci czas i zaangażowanie na wdrożenie.
Masz może jakieś dodatkowe pytania co i jak można zrobić u Ciebie w firmie ?
Skorzystaj BEZPŁATNIE z konsultacji i przekonaj się czy mogę Ci pomóc.
Zadzwoń tel 789 270 887 lub 789 333 534